|
|
|
|
kan u mij helpen aan stripverhalen VAE VICTIS.
dank ...
|
|
|
Hallo,
De site van het Zonneschip is niet meer op deze URL te vinden. De nieuwe URL is: www.praktischtechniek.nl. Zou dit veranderd kunnen worden in het artike ...
|
|
|
Karin, excuses voor het feit dat een verkeerde bron is vermeld, maar dat verandert niets aan de strekking van het artikel in het Handboek:de ouderwetse en voor jongeren o ...
|
|
|
Ik moet een opdracht maken voor CKv. Weet jij drie overeenkomsten en verschillen tussen odysseus en asterix ...
|
|
|
Strips lezen en daarna over thema's en verhaallijn napraten is een uitstekend middel om beelddenkers veel jongens en dyslectische kinderen aan het lezen en nadenken daaro ...
|
|
|
Door een studente journalistiek HBO, Amsterdam werd ik geattendeerd op uw aritkel. Mijn complimenten voor de juiste samenvatting van ons onderzoek.
Het AD heeft Fran ...
|
|
|
Het lijkt mij een prima ontwikkeling als docenten vanuit het hele land hun ervaringen en zelfgemaakte opdrachten kunnen uitwisselen. Ik neem aan dat ik niet de enige doce ...
|
|
|
Wat mij als eerste te binnen schoot: meester Blik, een strip uit de Sjors, eind jaren '60.
Deze meester was een robot.
Vertaald uit het Engels, één-pagina-gags ...
|
|
|
Jean Marc is nu ook Jean-Marc geworden, dank voor de correctie. ...
|
|
|
Getoond 101 - 110 van 110. Er zijn meerdere pagina's.