Forum

Laatste artikelen en verhalen met reacties door bezoekers.
Bezoekers geven Stripdagen Haarlem 2008 een hoog cijfer!

Evenementenmonitor benadrukt succes Stripdagen Haarlem

@Lschlosser. Het spijt me te lezen dat u teleurgesteld bent over de informatievoorziening rond de Stripdagen Haarlem 2008. Ik heb net een uitgebreide reactie per email ge ...
22 feb 10
Reacties (2)
Gerrit de Jager grapt over economische malaise

Broodje crisis - De recessie gestript

25 jan 10
Reacties (1)
Graphic novel over bankencrisis

Jérôme Kerviel, het dagboek van een oplichter

VPXL Dosing Buy VPXL with MasterCard VPXL order cod no prescription required ...
19 jan 10
Reacties (1)

Op zoek naar literatuur en bronnen over strips en onderwijs

COMIC BOOK REFERENCE BIBLIOGRAPHIC DATAFILE is nog steeds actief op www.crbd.eu ...
13 aug 09
Reacties (4)

Kuifje in het geschiedenisonderwijs

Beste redactie, Het aangereikte lesmateriaal is uiterst geschikt voor een les rond de profielcomponent 'waarden en normen' in het vak cultuurwetenschappen. Ik breid de ...
9 jul 09
Reacties (5)

Marc Verhaegen maakt strip over moslim-jongeren

onder welke categorie zou je de volgende strippersonages onderbrengen? kies uit: antihelden,hoofdpersonages, nevenpersonages, de meebelever, de professor, onschuldige k ...
13 mei 09
Reacties (12)
Een nieuwe strip van Marc Verhaegen

V-bommen op Antwerpen

Ik heb inmiddels al een opdracht voor bij dit stripalbum gemaakt. Deze opdracht, in worddocument, is op de website van Eureducation te vinden bij het andere lesmateriaal. ...
9 mrt 09
Reacties (1)

Instructables: zo maak je technisch leren leuk

Ik ben afkomstig uit het bedrijfsleven en in opleiding tot Docent Scheikunde. Voor het vak Digitale Didaktiek zoek ik digitale leermiddelen. Deze vorm is erg interessant ...
20 mei 08
Reacties (1)
Getoond 1 - 10 van 91. Er zijn meerdere pagina's.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >