Forum

Laatste artikelen en verhalen met reacties door bezoekers.

Visuele middelen in de klas: een incomplete cursus

Dit stuk komt uit een reader die ik ooit voor studenten van de universitaire learenopleiding gemaakt heb, in de tijd dat de computer nog nauwelijks in het onderwijs gebru ...
11 feb 07
Reacties (1)

Stripposters om mee te rekenen

Vooral de poster met de poes over de stappen van de ml naar hectoliter vind ik erg goed.

De andere poster is een leuke poster die op een simpele manier de pro ...
8 feb 07
Reacties (1)

Agent 327 in het Van Gogh Museum: ideale binnenkomer voor CKV

ık vınd het jammer dat er een persoon ıs vermoord om het uıten van zıjn menıng en dat hıj gelıjk heeft dat er werkelıjk vrouwen onvr&# ...
2 feb 07
Reacties (1)

Workshops striptekenen voor kinderen in Haarlem

Is er in 2007 weer een mogelijkheid tot tekenen voor kinderen tijdens de stripdagen of op een ander tijdstip? ...
27 jan 07
Reacties (1)

De Ontvoering van Philips Willem

De reactiecode is om een beetje te ontmoedigen dat geautomatiseerde systemen commerciële boodschappen op de site zetten, zogenaamde comment spam. Kritische meningen zijn ...
24 jan 07
Reacties (4)

Kalkoen voor studenten

leuke site en mooie strips

dit was m'n reactie ga zo door ...
14 dec 06
Reacties (1)

Umbert the Unborn: anti-abortus-strip

Waarom doen mensen toch altijd zo negatief over christenen? alleen omdat ze een andere mening erover hebben, wil nog niet zeggen dat ze slecht zijn ? ...
27 nov 06
Reacties (4)

Gratis stripboekjes over geld, economie en zakendoen

De Stichting Beeldverhaal beschikt niet over meer exemplaren van de boekjes, ze kunnen dus niet bij ons worden besteld. Wij kunnen alleen verwijzen naar de site van de Fe ...
17 okt 06
Reacties (6)

‘Kinderen steeds beeldgerichter’

Zeer bedankt voor uw opmerkzaamheid, we hebben de link meteen veranderd in de juiste. ...
3 okt 06
Reacties (2)

Dossier terrorisme: feiten, meningen, ervaringen

ik vind het een goed stuk ...
21 sep 06
Reacties (1)
Getoond 41 - 50 van 96. Er zijn meerdere pagina's.
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >