Ik zou graag ervaringen willen uitwisselen met andere docenten die ervaringen met een workshop striptekenen hebben. Zelf heb ik workshop striptekenen gegeven. ...
|
|
|
>Er zijn in Nederland 123 stripspeciaalzaken en in Vlaanderen 45.
Bij mijn weten hebben we na de zoveelste ronde faillisementen er nog 60 over in Nederland. ...
|
|
|
Het is natuurlijk waanzin om te reageren als men het content niet vermeld en al helemaal omdat de publicist zich het recht voorbehoud om reacties te "bewerken" of zelfs t ...
|
|
|
In de links sectie van deze website staan in de rubriek 'striperfgoed, onderzoek, documentatie' al wat links naar lijsten met vakliteratuur en zo, waaronder de door Ruud ...
|
|
|
Naar aanleiding van de reactie van geshiedenisleraar Janno van der Eem hebben we de tekst wat duidelijker gemaakt. Het gaat om een les in het Frans. Wij nemen nu contact ...
|
|
|
Misschien als idee om ergens een verzamelplek te creeren waar collega's hun eigen lespakketten/opdrachten kunnen achterlaten welke allemaal gekoppeld zijn aan strips of b ...
|
|
|
Zeer goed lijstje. De helft ervan staat reeds in m'n bibliotheek en is gelezen en goed bevonden. Men vergete niet dat deze trend reeds 25 jaar geleden werd gelanceerd d ...
|
|
|
Zeer goed gedaan van Unicef België . Het is tijd om de mensen uit hun droomwereld te halen ... ze zullen nu wel reageren ! ...
|
|
|
In 1978 verscheen 'Meer dan taal alleen' van Betty Sluyzer en Fred Marschall, een brochure over beeldeducatie binnen het moedertaalonderwijs. Achterin deze brochure staat ...
|
|
|
Ik ben momenteel bezig de theorie van Mayer inzichtelijk te maken voor studenten. Een behoorlijk zware klus aangezien ik in mijn eigen programma ook rekening moet houden ...
|
|
|
Getoond 71 - 80 van 106. Er zijn meerdere pagina's.